Nu får vi lov att sansa oss.

Jag vet att era sista stunder i Växjö på ett tag faktiskt var av den lite udda karaktär, sorliga men ni behöver inte längre vara oroliga, regnet är äntligen här och allt är åter normalt. Min dag fortsatte med meningslös dötid där jag snackade skit och läste mode tidning. En vanlig dag på jobbet med andra ord. Lyssnade sedan igenom några sköna ljudfiler och avslutar nu dagen med att förstå den sanna meningen med After Work, detta samtidigt som ni väntar på plan fantyget från Paris.

Annars hoppas jag att ni kommer (kom när ni läser detta troligen) fram till Rio utan några större missöden.

Sigrid:

Inget jävla Hansa skit med Paulo nu! Om han vill importera något med dig, JUST SAY NO!

Unn:

Nu håller du koll på Sigrid, hon har nämligen planer på att just skapa Hansan på er resa.

Avslutningsvis skulle jag villja göra er uppmärsamma på att Sverige inte stannat och att livet fortsätter och att bara därför ni ligger på en strand och lapar sol i 30+ betyder inte det att andra (läs jag) vill höra om skiten. 


From Sweden With Love  
// Mill

Kommentarer
Postat av: Unn

So far no hansa iaf!

Puss pa dig Millan! Ar sjukt glad for din blogg!

2008-09-05 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0