Nu börjar det kännas lite tomt, faktiskt...

Den vecka som nu gått har varit lite märklig. Jag har varit skit depp hela veckan och inser nu varför. På fredag flyttar Eric till England och då har jag ingen av mina närmsta vänner kvar runt mig. Skit märkligt. Men den 26:e ska det flyttas på riktigt till Lund för Jons del och sedan hinner jag nog med en resa till England före jag ska till Danmark på Sensation (z0mg!? 0.o!!).

Kommer bli galet, reklamen för sensation går btw för fullt på MTV nu i dagarna, 40000 kommer at vara på Parken och festa till världens bästa Dj's.

Men jag har nu också börjat jobba på riktigt. Jag är klar med utbildnings tjafset (äntligen!) och klarade slutprovet på första försöket (det är bara tre som gjort det i Glocalnets historia, Jag är en av de utvalda!) Han jag gick utbildningen med har fortfarande inte klarat provet och är på typ fjärde försöket. (vet jag äger)

Mina spontana köp fortsätter, nu har jag köpt mig ett par gråa jeans (lite halv baggy/fit sådär) och ska om någon vecka köpa den snyggaste Fred Perry pikèn som gudarna skådat!

Vädret i Växjö har vart mesta dels regn, fast igår och idag har det varit uppehåll !!!!!( z0mg!)

"vi hade iaf tur med vädret"
// Mill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0