Mitt liv som lönnmördare.

Dag 1. PLANERING

Jag har ett uppdrag. Han ska dö. Men hur? Och vem är det? ingen aning? Kanske någon form av lodis? kanske en internationel superstjärna? Det spelar ingen roll, han ska bort. Planen idag involverar en sälklubba och ett magasin med vaselin (fråga inte). Men jag vet ju inte vem det är, alls. vilket får mig att ställa mig frågan;

Hur röjer man den man man aldrig sett ur vägen?





Mitt liv som, Jag?

sitter här och inser att jag aldrig skulle klara mig utan musik. På riktigt. Jag skulle bli tokig om jag inte fick höra nya små indie bands b-sidor och gigantiska Hip-Hop artister med flow i sina texter. Därför intalar jag mig att jag inte är avundsjuk på er överhuvudtaget. Jag skulle helt enkelt inte klara en längre resa då jag inte skulle få min dagliga dos av musik (vilket legat på rätt många timmar de senaste veckorna). Jag menar damn...8 månader med samma sketna spellista i mp3spelaren? Nej tack. fast visst fyll den med odödliga klassiker så kanske.


Vädret har varit rätt växlande senaste veckan några solig höstdagar har vi haft turen att ha här i Växjö men annars har det regnat.

"-I'm looking for that someone special.
 -aren't we all, just that all of us don't want to kill them when we meet them." 

och bara för att jag vet vart orginalet kommer ifrån (Sigrid)

"I came here to kick ass and chew bubblegum, and im all out of bubblegum" -Duke Nukem

// Mill


Kommentarer
Postat av: sigrid

basta filmcitatet ever!!

och ja, musiken, men som tur ar finns youtube. vi larder en britt, en french-canadian och en amerikan att sjunga 'alla som inte dansar' bara for att norrmannnen sa att det var den basta svenska laten. sa fran det ogonblicket kunde alla saga "skal valdtacksman" valdigt kul I tell you. och bara for att jag ar en idiot fyllde jag i-podfanskapet med ljudbocker. jej. typ peter englunds biografi om drottning kristina. va e det liksom¿? fuck you hela svensk-pop-spellistan som blev bortprioriterad. agd liksom. men men. sa ar det. fan. saknar dig som fan. men, en kul sak, va pa sockertoppen dar det spelade in fighten mellan Bond och Jaws i Moonraker. det e tufft. och att min syster fatt kortelfeber. lol. men, jag litar pa att du inspekterar denna hugo hon pratar om. du vet hur det ska ga till ;)



go and get some bubblegum schatzie!

2008-09-20 @ 20:28:46
Postat av: Jon

låter farligt att åka hem nu..

2008-09-22 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0