"Men din jävla tant håll käft!" fast det sade jag inte...

Jag hatar er för att ni sticker... Själv sitter jag nu fast i den ljuva och den lite glamor aktiga världen av kontorsjobb. Mycket vackert. Igår var det Bo...Den galne värmläningen...idag var den Gunilla den galna tanten. Hon vägrade ge sig. Jag försöker förklara att hon inte kan få sina telefoner återkopplade före hon betalat sina skuler men uppenbarligen kunde hon visst något som inte visste, jag var ju trots allt "lilla gubben". När den kommentaren kom svartnade det för mina ögon. Allt jag kunde se framför mig var att köra över henne på det unika argumentations sätt som bara jag kan bära med stil, besserwissen med empatiska drag. Jag ville bara be henne att hålla käft och lyssna på mig men nej! Hon skulle bara tjata om hur mycket hon ångrat att hon valde Glocalnet och att hon skulle säga upp sina avtal. Jag var mer än villig att koppla henne till uppsägning.

Jag kan troligen inte vinka av er imorgon men jag ahr börjat kolla upp flygresor till Indien och kanske det blir någon liten resa senare nästa år.

Sedan ska jag med rätt stor trolighet åka på en viss Rave, house, Techno fest som ska hållas rätt vit om några veckor med några polare från jobbet. Men själva sitter ni och dricker paraplydrinkar på någon halvobskyr gata i LA vid den tiden. 

Gonna miss you guys // Mill  


Kommentarer
Postat av: sigrid

kundtjänst is da shit!

sensation white!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!!

screw you dude.

2008-09-03 @ 10:58:30
Postat av: Mill

Inte jag som skulle åka till andra sidan jordklotet.

2008-09-03 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0