"Lord forgive him, he got them dark forces in him"

Let there be light I said and broadband came back to my life. Fuck yeah inte något jag gillade alltså... att leva utan internet kan mycketväl ha varit det värsta jag varit med om. Het isolerad har jag kännt mig. Sjukt vad beroende jag är.

Mitt liv som lönnmördare 

         Dag 3

Kent gick åt fanders. Det kan mycket väl ha varit den sämsta grejen jag någonsin kommit på. Vaselin äger Kent... Jag skulle behöva någon som skulle kunna påpeka deta för mig. Det enda som hände med Kent var att jag blev sne depp. inte att reka om så sagt.

Men uppdraget fortsätter. Min nästa plan är lite mer old-school. Bara jag mig själv och en stor jävla 9 mm. mellan mig och målet. snart nu. snart är målet röjt.


PERSONAL // FEST! 

I Fredags var det fest på Aditro. I tell you! Riktigt sjukt roligt! Sedan kom Jon och jag drog med honom på en skön förfest med grabbarna och sedan bar det av till Luckan. Det var också en märklig kväll där... jag fick ragg av en 82:a (O.o!?). Helt sjukt...Jag känner tvåbarns mammor som är yngre. På riktigt. Men jag blev kalas den kvällen (mer än kalas) och Lördagen var den värsta dagen jag varit med om. FY FAN vad bakis jag var... USCH!

Idag Söndag ringde Eric från England riktigt härligt att höra hans ljuva stämma. Ska sticka ner (vi spenderade en kvart att konstatera att Centuburry är geografiskt under Växjö) till honom helgen efter sensation som är 15:de November. Fett najs.
 
"Look what you made me do. Look what I did for you"

Kommentarer
Postat av: sigrid

haha, 82. baranarov!

ratt at dig att ma lite daligt. har mar man fan pyton mest hela tiden. altitude sickness ar inte grejjen!

men coca-teet man far for att ma battre ar grejjen desto mer! nana

vilka va grabbarna pa forfesten da old school L8?

och till sist, personalfest! vuxenpoang I tell you baby!

2008-09-30 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0