Lilla landet lagom.

Jag sitter och surar. Verkligen surar. Vädret i Växjö är (suprise!) regn... min ekonomi är körd ner till botten denna månad, jag kommer bara få en tretusen till nästa månad så jag får leva på luft, typ. Eric flyttar om två veckor och sedan är det bara jag kvar. Känns märkligt då jag var den som tjatat om att sticka? Men vafan. Jag ska börja plugga Litteratur vetenskap på distans iaf. Något måste man ha att göra för att döda tid. Kollar även upp hur mycket deet kostar att flyga till England. Runt 400 sek (tror jag kan leva med det). Sedan kollar jag upp chater resor (VARFÖR?!) till varma sköna (regn fria) plateser i världens alla hörn.

Jag insåg att min ekonomi var körd då jag på Media Markt hittade en massa saker som jag verkligen vill ha (läs mäktigaste ljudsystemet jag sett) för endast 799 sek men måste hejda mig och säga lite halv högt att jag inte behöver det. Sedan hittade jag en massa filmer etc som jag ville ha, men samma sak där.

När jag nu sitter och skapar min budget inser jag att jag resonerar i banor om att jag ska spendera lagom mycket pengar på lagom många saker under en lagom lång tid.

Jag har så jävla tråkigt. Helt sjukt vad jag vill festa men det finns inga sköna fester... Jag vill resa någonstans men det finns ingen att resa med heller. Detta suger verkligen... Men man ska kanske inte klaga...

Dagens Mill:

Att ha tråkigt är inte roligt, därför bör ni alltid se till att ha med er underhållning i form av böcker,filmer,spel,konstiga grimaser, märkliga kläder, mp3 spelare eller dylikt så ni kan döda lite dödtid på playan. Jag rekomenderar även att sjunga lite för högt bara så att se hur folk reagerar.


"Mamma är säkert nöjd"

// Mill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0