Impulsköp och regn...

 Det har tyvärr kommit till min kännedom att jag stavat mycket fel på bloggen hitills. Detta låter red (läs jag) inte ta något ansvar för då jag helöt enkelt troligen inte är vid mina sinnensfulla bruk efter en arbetsdag som involverar värmläningar // redaktionen.


Dag 2 05-09-2008 (vädret i Växjö, Regn)

Denna dag var väldigt lik alla andra dagar. Jag knegade och sedan somnade jag direkt när jag kom hem till de ljuva tonerna av någon repris på "sommar med Ernst". Jag insåg även att jag knappt har något att göra på helgerna i nästan ett år. Inser att jag kommer att sitta hemma imorgon. (Köper "Simpson" filmen och "a clockwork orange").

Dag 3 06-09-2008  (vädret i Växjö, Regn)

Dagen är inte riktigt slut men jag sitter iaf i soffan och käkar chipås och kollar på "Simpson". Jag vet inte när mitt nästa arbetspass kommer att vara då mina chefer ska ringa mig då mina inlogg kommer.

Jag gjorde ett riktigt spontan köp idag. Jag och Clibb var ute på ett snabb pass genom stan när vi slutat och ruschade igenom Kompaniet och likannde. När vi kom till MQ snäppte det i min skalle och jag köpte ett par Björn Borg kalsonger. Varför frågar jag mig i skrivande stund, varför?


Dagens Mill:

Dagens Mill är ett inslag dedikerat för att ge er små tips om livet och resor jag kommer föra lite då och då. Dagens Mill är angående handsprit. Inte den man vanligen dricker alltså utan den man dödar allt vad bakterier heter på sina händer. Det som inte många vet är att spriten ni har på era  händer, sugs in i händerna och direkt in i blodomloppet. Alltså om ni vill bli kalaspackade men måste konsumera alkoholen diskret, ja då vet ni vad ni måste göra. Jag hoppas verkligen att ni får nytta av tipset.

Hoppas dessutom att ni slipper fler missöden under er resa, lämna inte varandra själva i Rio. Det är som man säger på ren skånska, korkat.

Det Svenska Kaffet Finns Här 
// Mil


Kommentarer
Postat av: sigrid

schatizie!

ingen jefvla hana har inte, ingan pablo heller, bara en skum jekla britt som e fran indien som bestamt att han e var bestis....hilfe!!!



love

2008-09-06 @ 01:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0