Ernst fast med strumpor.

Jag har nu gjort det! Äntligen! Dagens rapport från Sverige börjar i mitt egna rum, jag har nya gardiner! lite wow känsla här vill jag lova.  Jag är en grym inredare om jag så får säga.

Dagens inlägg rör sig sedan vidare till gårdagen (va?! vafan var det för lam jäkla övergång jag lade in på ett blogg inlägg?!) och en dokumentär om klimatförändringar jag och pappa kollade på. år 2012 kommer 1/3 av världens befolkning inte ha tillgång till dricksvatten. Detta ledde mig in på en affärsidè, Växjö. Jag kommer att bli miljonär tidigare än vad jag själv todde. Jag ska investera i att bygga en pipeline från Växjö till Afrika för vatten transport. För om det är något vi i denna stad har gott om så är det just vatten, det har inte vart fint väder på en vecka nu.

Sedan kan jag även informera om att höst säsongen på teve är i gång på allvar nu, det hela började med Filip och Fredriks nya. Kollade på den ikväll och klan säga att det är helt okej, inte som något annat de gjort och verkligen inte en Filip och Fredrik grej men rätt underhållande ändå.

Sedan kommer jag in på det faktum att jag är jäkligt sugen på att komma ut i solen (läs världen) några veckor och inte blir det bättre av att ni är borta i Rio och mina föräldrar ska åka till Spanien...Som det ser ut i dagens läge är den 20:de mars avrese dag för mig. Vart vet jag inte men jag har hört att Indien är helt underbart så års. Vem vet? Möjligt att jag reser till Kenya istället (jag vill verkligen till Afrika!).

Japp men det var allt från Sverige så länge tror jag, dagens inlägg i sammanfattning är alltså att efter er första vecka har Växjö haft regn, världen fått vattenbrist och Ernst vann inget pris på Kristallen :(

"Pappa,pappa! Om vi hittar skatten då får vi väll kapital?"

//Mill

Kommentarer
Postat av: sigrid

kristallen gone mad!!

wtf liksom!

DONT THEY KNOW GENIOUS WHEN THEY SEE IT!



fragetecknet pa den har jefvla datorn funkar inte, darav alla utropstecken.



btw, har har ingen kapital.



ciao!

2008-09-11 @ 20:49:10
Postat av: Unn

Fin update. Vi kommer inte missa ngra sma knappa trender eller nagonting!

2008-09-23 @ 05:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0