"brinn pengar, brinn"

Jag hatar mitt nya Bredband. Verkligen hatar! det vill inte fungera med mitt xbox ordentligt. Det betyder att jag bytte från skit till något som är ännu mera skit. DOH!

Mitt liv som lönnmördare
Dag: 2 SVARET

Den svåra planeringen är färdig. Jag vet fortfarande inte vem jag söker. jag har bara ett namn. Men det räcker, jag vet vad jag gör. Igår kom jag på hur jag ska eliminera den jag aldrig träffat. Svaret är Kent. Sveriges bästa band* (*utsett av svenska rakbladsföreningen 2007). Om jag matar hela Växjö med Kent måste jag ju till slut ha röjt bort honom (möjligen att den planen kan bita mig i baken...). Nej, jag måste stryka min vita skjorta ta på mig kostymen och knyta åt slipsen, jag mördar med stil (drop dead liksom).

 

Kommentarer
Postat av: sigrid

alskar dig :)

2008-09-25 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0