"tåg, bil, båt, flyg ja till och med i helikopter"

Jag hatar Facebook. Jag har en profil. Men jag vet inte hur skiten funkar. jag hatar den. Mycket. Jagär stressad just nu. Lite bråttom att fixa livet nu. Eller så även andra kan förstå jag har 5 dyng på mig att välja vad jag ska göra med mitt liv, konsekvenserna kan bli allt ifrån 40000 sek i månaden till socbidrag. Jag är lite nervös för vad jag ska välja.

Men troligen historia vid Lund en termin, göra HP och sedan kolla om jag kommer in på Juridik.

Ska kolla upp boende och sådant i veckan (tack för adressen Jon) ska kolla upp om jag kan hitta några schyssta boenden.

Men vad förutom att jag blivit varslad har hänt på senaste? Ja möjligen det att jag på riktigt inte vågar kolla hur mycket pengar jag förlorat via mina fonder på senaste (jag chansar på mycket).

MITT LIV SOM LÖNNMÖRDARE IV

Nej jag ger fan upp. inte en aning om vem människan är, jag har ändå försökt. Jag ringde några kontakter men det funkar liksom inte. ARGH!

"å du vet att imorgon är du ändå inte schemalagd" Afasi & Filthy

Kommentarer
Postat av: jon

Andra boenden som finns är typ: nationerna, AFB, stiftelser, privat.



Skippa privat om du inte har en miljon på banken.



Skippa stiftelserna om du inte hittat gud / fått 20.00 helt plötsligt.



AFB kan gå att få ett korridorrum om du skriver upp dig så snabbt som möjligt.



Nationerna går om du fjäskar tillräckligt mycket i mail till dem, och lovar sälja din själ.



Madrass i mitt rum går, om du lovar att bli köksslav!

2008-10-13 @ 10:28:09
Postat av: sigrid

men. prata med mig. om inte for din skull, sa for min.



dude, I totally miss you.

2008-10-22 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0